søndag 13. september 2009

Glitrende bakgrunn tutorial.

I Ett Trykk 04/09 har vi en artikkel om glitrende bakgrunner. Jeg lagde en trinn for trinn bakgrunn med Lumiere akrylmaling.

Du trenger:
-akvarellpapir
-bakgrunnstempel
-blekk som ikke tørker fort
-klart embossingpulver
-varmluftpistol
-Lumiere maling
-våtservietter



Stemple bakgrunnstempel med mørk brun ColorBox Fluid Chalk og emboss med klar embossing.

Mal et tynt strøk lumiere over det hele. Det er lurt å vanne ut lumieren litt.

Stiple over det hele med to farger lumiere for å få liv i bakgrunnen.

Tørk over bakgrunnen med en våtserviett for å ta bort malingen fra embossingen.

Den ferdig malte bakgrunnen.


Kortet med lumiere bakgrunnen.


6 kommentarer:

May-Bente sa...

Kanon flott var kortet ditt.
Gosj, skjønne farger:=)
Mmmmm....må prøves... med en gang:)

Klem:))

ingrid sa...

Nice!!! ser så gøy ut!! :-)

Unknown sa...

Dette ble kjempe flott Anita, men jeg lurer på om du vet noen butikker som selger denne maligen? Har ikke sett den på lange tider noe sted..

Hilsen stine

Anita Thorsen sa...

Stine: Jeg tittet litt rundt og fant Lumiere hos papirgleder.no

Unknown sa...

Tusen takk Anita!! Jeg var innom veldig mange butikker, men fant det ikke!! Så nå blir det shopping og bakgrunner her også!! *jippi*

For dette er jo bare lekkert!!!

Stine

Linn sa...

så lekkert, dette må jeg prøve ut :)